Vrijwilligersavond 2018

Binnenkort is het weer zover, Koningsdag!

Op ​donder​dag 26 april wordt op het Dorpsplein het Koningsfeest gehouden van 20.30 tot 01.00 uur. Dit jaar met dj André van Famous Music. ​

Koningsdag starten we traditioneel om 10.00 uur met een aubade en ’s middags is het Dorpsplein omgetoverd tot een gezellig activiteitenplein voor de kinderen. Een feest zoals dit kunnen we niet zonder vrijwilligers organiseren, dus ook dit jaar doen we graag weer een beroep op jou!

Als voorbereiding op Koningsdag willen we graag alle vrijwilligers uitnodigen voor een vrijwilligersavond. Onder het genot van een hapje en een drankje kun je kennis maken met de rest van het team. Tijdens deze avond laten we ook zien welke werkzaamheden op de planning staan. Je kunt aangeven waar jouw voorkeur naar uit gaat, wij proberen daar zo veel mogelijk rekening mee te houden.

De vrijwilligersavond vindt plaats op woensdag 4​ april in de Steegakker vanaf 20.00​ uur. Ken je nog iemand die ook vrijwilliger bij ons zou willen zijn? Hij of zij is ook van harte welkom!

We zouden het erg leuk vinden als je komt. Wil je het ons even laten weten als je de 4e ​verhinderd bent maar toch graag mee zou willen helpen rond Koningsdag​?

Graag tot 4​ april!